V. DODACIE PODMIENKY

5.1      Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota. No v 95% tovar expedujeme do 3 dní od vytvorenia objednávky. A maximálne 5 dní. Pokiaľ by sa expedícia mala predĺžiť. Zákazník je o tom informovaný. Ďakujeme za pochopenie.

5.2      Ak je tovar skladom, je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.

5.3      Ak tovar váži viac ako 30kg musí byť doručený individuálnou prepravou, tá je odvodená od celkovej hmotnosti objednávky a vzdialenosti medzi predávajúcim a kupujúcim. Pričom kupujúci môže alebo nemusí súhlasiť s doručením, teda môže objednávku stornovať. Tovar sa buď rozdelí do viacerých balíkov alebo sa zvolí iný typ dopravy.

5.4      Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je v okamihu objednávky skladom, predávajúci sa zaväzuje bezodkladne o tom informovať kupujúceho, pričom kupujúci môže súhlasiť doručením čiastočných dodávok alebo objednávku stornovať.

5.5      Spolu s tovarom je kupujúcemu vystavená faktúra (daňový doklad).

5.6      Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný (ak nie je v objednávke uvedené inak).

5.7      V prípade, že si kupujúci objednal prepravu poštovým kuriérom predávajúci zabezpečí prepravu prostredníctvom Slovenskej pošty. Termín doručenia tovaru sa riadi podmienkami Slovenskej pošty (zvyčajne do 24 hodín v rámci celého Slovenska).

5.8      Kupujúci je povinný tovar pri preberaní vizuálne skontrolovať a to vrátane tovaru, ktorý je balený v návinoch/roliach v celej dĺžke, nakoľko zo strany dodávateľa nie je možné skontrolovať tovar bez porušenia originálneho obalu (podrobnejšie v Reklamačných podmienkach bod 1.3).

5.9      Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Výhradu k tovaru uvedie kupujúci buď na preberací list, alebo vyhotoví s prepravcom škodový zápis. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom, dodaný nový výrobok bez závad alebo mu bude poskytnutá primeraná zľava, ak s tým bude kupujúci súhlasiť v zmysle reklamačných podmienok.

5.10      Kupujúci je v prípade dodania poškodeného tovaru oprávnený odstúpiť od zmluvy.

5.11      Doprava zdarma pri nákupe nad 60€ táto zľava sa vzťahuje na tovar ktorý je možný prepraviť kuriérskou službou DPD. Doprava zdarma sa netýka nadrozmerných tovarov a taktiež tovaru ktorý sa nedá zabaliť a poslať kuriérskou službou.